Jack

Förra helgen var det namngivning i min trädgård. Regnet slutade fem minuter innan gästerna dök upp och sen blev dagen helt fantastisk på alla sätt. Det kom mycket folk, och alla var så glada och fina. (Bilder kommer i nästa inlägg.)
Jag är så tacksam för alla som kom och hjälpte till att fira min allra bästa bebis!

Så till barnets namn:

JACK, för att det börjar på J, är internationellt och det finaste namnet jag vet.
JÓNAS, efter sin pappa.
RÍÓ, eftersom det var där Jónas och jag satt vid den där fontänen mitt i natten och sa att vi var kära i varandra.
Jag tänkte att under tiden ni väntar på bilderna så vill ni säkert höra Julias sång till Jack.

4 thoughts on “Jack

Kommentera

