Juni

Det är sommar i Göteborg nu för tiden. Så idag hängde vi på en filt i Slottskogen tillsammans med några av våra allra bästa personer.

1406DSC_1501

Jack var jätteglad. Man kan också se en och en halv av hans två nya tänder om man kollar noga.

Jag tänkte att jag kunde introducera två av Jacks bästa kompisar för er.

 

1406DSC_1509

Det här är Melker. Och där bakom sticker hans mamma Sofia fram huvudet.

1406DSC_1520

Och här ser ni Mary med sin mamma Lisa.

Dom här två, då blivande mammorna, lärde jag känna under en föräldrautbildning på mvc. Jag är överlag rätt skeptisk mot sådana där tillställningar när folk blir ihoptussade med tvång. Men oj, vilken fantastisk tur jag hade som valde att gå dit ändå! Det här gänget förgyller mina mammadagar enormt mycket och jag är så glad att ha hittat dom.

One thought on “Juni

Kommentera

