Inte ett foto i timmen

Nej, det blev väl inte idag jag tog en bild i timmen. Men två blev det i alla fall.

20140326-230215.jpg
En av dom blev på Jack i full gåstolsmundering.

Imorse var det mammafrukost på Antikhallarna. Bra grejer och inte så mycket folk.
Jack gillade brödet och tröttnade på sin välling. Det känns som om han snart är redo att mest hålla sig till riktig mat. Förståeligt, efter fem månader med samma sak varje dag.

Tänk om man var tvungen att välja en sak att äta varje dag. Jag gissar att stuvade makaroner hade blivit mitt val… Vad hade ni valt? Obs, man får ej välja gurka eller vatten eller så. Måste vara mat!

4 thoughts on “Inte ett foto i timmen

  1. Ja snart kommer gåstolsmarrodören, och den når jättelångt och blir med tiden jättesnabb! Roligt att han gillar. De två av mina som använt har både varit mycket nöjda med och liksom åkt omkring och tittat på saker. Följa efter kan man ju med.

    Jag åt ägg, yoghurt, keso, potatismos och fisk i 7 veckor. Men bara en grej av dem… det hade nog fått bli yoghurt, jag tror jag skulle kvälja av bara potatismos varje dag flera gånger om dagen.

  2. Hej Annika! Vilka underbara bilder på underbara fina Jack!! Så härligt att få höra om era dagar och se hur Jack växer!! Varma kramar Maria

  3. Svårt. Är yoghurt med bär en rätt? Annars pasta. Men inte stuvad, det skulle jag inte klara varje dag.

    Fint med gåstol och gott med bröd bröd förresten. DET skulle bli min mat. Surdegsbröd.

    Vackert golv du har!

Kommentera

