Jackintroduktion

Igår var det en intervju med mig i GT/Expressen. Den finns här om man vill läsa.

Syftet med den var inte att prata om Jónas och Jack och livet, utan mer om handbollen. Men på ett naturligt sätt hamnade vi även vid det andra. Och att Jack skulle vara med på bilderna valde jag själv.

Jag tycker att den blev bra, med egentligt fokus på handbollsdelen. Jag har hittills inte tackat ja till några utav dom (många) frågor/förslag från diverse tidningar och media som velat göra en djup intervju om livet efter Jónas. Och jag kommer inte tacka ja till någon just nu heller. Så då vet ni.

Men den här senaste är jag glad att jag ställde upp på. Och dessutom har jag fått väldigt många positiva reaktioner på den.

2 thoughts on “Jackintroduktion

Kommentera

