En vanlig torsdag trodde man kanske först

Den här dagen.

Den här dagen!

vagnen
Först hämtade jag bebisens vagn som Kavajen fick provåka. (Lapptäcket där i är sytt av min morbrors fru.)

kontrakt
Sen skrev jag på ett kontrakt.

image
För att jag precis köpt det här huset.
Alltså köpt! Ett hus! Till bebisen och Kavajen och mig!

tartan
Och sen plingade det på lägenhetsdörren och några av dom allra finaste tjejerna jag känner hade ordnat en överrasknings-baby-shower!

Den här dagen. Ett hjärta i kalendern. Tack!

12 thoughts on “En vanlig torsdag trodde man kanske först

  1. Hurra för igår och hurra för i morgon och hurra för första fikan i fina huset och hurra för bebishen (det måste väl vara så att man får äta tårta igen när den är på utsidan va?) och hurra för troligen världens bästa Annika.

  2. Alltså bestämma dig för att bo på marken, leta efter radhus i Fräntorp och sen hitta ett fint som du kunde köpa.
    Det njuter vi i familjen av.

  3. Åh vilka underbara nyheter! Stort grattis till ditt fina hus!!! Vagnen och lapptäcket är jättefina de också och så härligt med en babyshower! Stor kram till dig! Maria

Kommentera

