På gårdagens löp

I GT/Expressen igår. Länk här.

6 thoughts on “På gårdagens löp

  1. Har hittat dig via min vän Sanna (alixtra)
    Har läst, gråtit och förundrats över din otroliga styrka!
    Jag önskar dig och lill* bebisen all lycka❤

    Jag läser gärna mer bakom lås och bom!
    Stor stor styrkekram!

  2. Men Annika, så FANTASTISKT! Grattis!

    Litet tips från mig som gått igenom en graviditet, förlossning och första tid utan en partner som tar del: Minna-mottagningen. Så underbart bra.

  3. Hej Annika. Jag har läst dina texter sedan tiden i horsens och tycker om hur du snickrar med det svenska språket. Jag har också hejat varje landskamp och tycker du gjort oräkneliga fina insatser i de sammanhangen. Den senaste tiden har jag beundrat dig för att du på något sätt fortsätter leva när det där händer som inte går att tänka sig. Jag vill gärna läsa allt du skriver om det är ok med dig! Kram från mej till dej!

Kommentera

