I’ll play my game for you

Nu har alla runt landslaget fått ett mail med information om Jonas sjukdom. Jag läste det och fick helt ont i magen. Det står inte så mycket, men det står att han nu kommer genomgå behandling för cancer och så är det ett citat från honom själv:

”Jag hatar att förlora och denna match ska jag vinna till varje pris.”

Ikväll ska vi skicka ut ett mail om oss.

One thought on “I’ll play my game for you

  1. Jag har precis läst i kapp om denna helvetes jävla cancer. Du vet att när man får en sån här käftsmäll så är det fan i mig bara att slå tillbaka! . Ni verkar ha många fina människor runt omkring er som kommer hjälpa er att fightas. Jag skickar kärlek och energi! KRAM!

Kommentera

