Det gör det

Jag blev jävligt trött på det där fotot nu. Så jag antar att jag måste skriva nåt för att fylla ut.
Tur att jag ändå hade ord som behövde komma fram då.

Det känns ok. Som om jag sitter inne i en bubbla.

Jag känner inte efter. Jag vägrar känna efter och jag orkar fan inte känna efter. För om jag gör det så faller jag.
Jag anstränger mig för att bara se ljuset. Det går bra. Just nu går det bra.

Och jag kan skratta utan att det känns tillgjort när jag får ett ljud-sms från en av dom insatta i laget där en speedad röst sjunger ”psykopaaat, psykopaaat” i en knapp minut och jag kan skratta när jag viskar ihop med en annan i laget om festen som nyss varit.

Jag kan det.
Men JÄVLAR vad det fattas nåt.
Som en trasig. Jag.

Kommentera

