Inte svårare än så

Jag fick ett brev idag.

Jag får nu medicin och går i behandling. Jag har blivit mycket sämre av medicinen, men det ska visst gå över efter lite tid.
Jag har fått tre uppgifter av min läkare:

1. Vara på jobbet, men bara 37 timmar och på fasta tider. Det har dom också gått med på.
2. Skriva ett brev till någon som betyder eller har betytt något.
3. Ta bort något som gör mig ledsen och ger mig dåligt samvete.

Dom sista två sakerna gör jag efter hård övervägning! Men jag gör dig alltid besviken ändå… Så jag bryter kontakten på det här sättet, eftersom jag inte klarar av att göra det face to face just nu. Ja, jag är dum. Men så är det alltså.

Till sist vill jag gärna säga förlåt för att du skulle tvingas möta ”den här” Carsten, för han inte är inte värd mycket!
Jag ska visa mitt brev för min läkare när jag är färdig.

Du är en otroligt fantastisk, söt och sexig tjej. Älskade vår tid och allt vi gjorde… Din gamla lägenhet står väldigt högt på min lista över bra saker i mitt liv. Där upptäckte jag att det kunde finnas kärlek även för mig!

Men så blev jag sjuk. Väldigt sjuk.

Vet också att du vet att jag har varit två olika personer. Den ena i början och den andra nu. Hoppas du kommer komma ihåg mig för den C (eller B) som faktiskt älskade dig och njöt av varenda sekund med dig. Och att du kan glömma den C som gör dig besviken, beter sig som ett svin mot dig och utnyttjar dig så jävligt. Är så besviken på mig själv.

Sorry.
/B

Och så fanns det en ledsen smiley.

Kommentera

