Det räcker nog nu

Konversationer som den här under har vi haft tusentals gånger. Jag har hört allt förut, jag kan det utantill nu. Och jag antog att det inte var ok. Att skriva så där som han gör. Fast jag var inte riktigt säker, för under dom senaste åren har det mest varit sånt här, för mig.

Så jag tänkte att jag kunde skriva den här, för att höra vad ni tycker.

Varje gång vi har gjort slut. Eller han då. Så har det varit på sms. Eller i mail.
Och sen har han ångrat sig och skrivit förlåtförlåtförlåt i långa rader. Sagt det också, så klart.

Kommentera

