Javisst

Och det händer mycket nu. Men, vill jag påpeka, det är inte på något sätt därför jag vaknar igen. Det gjorde jag innan planerna för dom närmaste dagarna fastlades.

Vi ska ses på måndag. Psykfallet och jag.

Jag tror: Att det är för att verkligen få sätta punkt, göra verkligt slut. Finito, arrivederci.
Men misstänker: Att han, trots att det var hans förslag att vi skulle ses, kommer med en undanflykt, för att få slippa.

Imorgon ska jag på dejt med en i lagets flickväns storebror, Michael. Eller det blir dubbeldejt då. För dom andra ska också med. Han skickar roliga sms och har inga större lik i garderoben.

Jag tror: Att det inte ens nästan är intressant och att det i alla fall blir en rolig och trevlig kväll.
Men misstänker: Att jag större delen av kvällen kommer tänka på psykfallet.

På lördag är det match och sen lagfest hemma hos mig.

Jag tror: Att det kommer bli kul.
Men misstänker: Att det blir en besvikelse så fort vi lämnar hemma för att gå i byn.

Men, det är en början. Och vi har blivit lovade gratis sprit.

One thought on “Javisst

Kommentera

