Därför

Ni känner mig. Jag är här.

Men det går inte att vara positiv och glad och bäst hela tiden. Jag fungerar inte så.

Jag börjar återvända nu, även i djupet. Det är lätt att slänga iväg uppdateringar av ytlig grad på proffshandboll-bloggen, men inte lika lätt här. För här handlar det inte om yta, utan om djup.

Och det kan väl hända att det är irriterande ibland, för vissa, att jag tänker efter eller att jag har många känslor. Destruktiva sådana. Men det är, som sagt, så jag fungerar.

Ibland tar det slut, allt. Och trots att jag vet, VET, att det kommer tillbaka. Att jag kommer tillbaka. Så går det inte att koppla den vetskapen till tankarna som finns då. Då är då, och det sen som kommer känns då väldigt långt borta.

Så vet ni. Igen.

Kommentera

